Php ve Ajax ile Form Post Etmeden Giriş Sayfası Hazırlamak (Proje Mevcut)

Merhaba arkadaşlar bu makalemde sadece asp.net konusunda makale yazdığım için dert yanan bi arkadaşım için hazırladım. Yeni yeni öğrenmeye başladığım web tasarım konusunda öğrendiğim ve denediğim bilgeleri buradan elimden geldiği kadar sizlerle paylaşmaya çalışıyorum. Bu makalemde Asp.net te olduğu gibi sayfa post olmadan giriş sayfasında nasıl kontrol koyabileceğimizi ve ona göre kullanıcıyı nasıl yönlendireceğimizi anlatmaya çalışacağım. Takip eden arkadaşlar biliyor son makalelerimde ağırlıklı olarak asp.net te PageMethods  kullandım burada da ona karşılık gelen Ajax değinmeye çalışacağım.




Şimdi ilk olarak şablonumuza bakalım nasıl bişey yapacağımıza tasarım olarak uğraşmadım  görsellik sizin projenizegöre ayarlarsınız be aşağıdaki gibi bir yapı oluşturdum.



şablonumuzu oluşturduğumuza göre geriye 2 dosyamız kalıyor zaten bir tane kontrol ve Ajax için gerekli bir javascript dosyamız (mesaj.js) diğer sayfamızda kontrolleri yapacağımız Giris.php dosyamız. Şimdi Javascript Dosyamıza bakalım öncelikle kodlarımız aşağıdaki gibi olacaktır.


son olarakta işlemleri yaptığımız giris.php dosyamıza bakalım....


kodlamamız bu şekilde projemizin çalışır hali aşağıdaki gibi olacaktır..



  Projeyi isteyen arakdaşlar buradan indirebilirler..

Umarım faydalı bir makale olmuştur teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder